Kariera

dołącz do naszego zespołu


Szukasz stabilnej posady z możliwością rozwoju?
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować!

PPHU ALIMA-BIS sp. z o. o. z powodzeniem zaopatruje przemysł spożywczy i rolnictwo w technologie niezbędne na każdym etapie przetwarzania mleka. Rozpoczynając pracę w naszym zespole masz szansę współpracować i uczyć się od wykwalifikowanych pracowników z wieloletnim doświadczeniem.

Obecnie prowadzimy rekrutację kandydatów do różnych działów wewnętrznych spółki ALIMA-BIS.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w ALIMA-BIS lub po prostu posiadasz wrodzoną pasję do świata maszyn rolniczych lub przemysłowych i uważasz, że jesteś osobą, której szukamy, prześlij swoje CV na adres info@alimabis.com.pl. 

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Obsługa klientów Spółki
  • Pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego oraz zachodnio-pomorskiego
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Opieka oraz rozwój istniejącej sieci dystrybucji
  • Prowadzenie bazy klientów Spółki
  • Reprezentowanie Spółki wobec partnerów handlowych i klientów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane rolnicze
  • Miejsce zamieszkania województwo kujawsko-pomorskie, północna część województwa wielkopolskiego
  • Doświadczenie w branży rolniczej – wskazane
  • Otwartość na nowoczesne rozwiązania i technologie
  • Komunikatywność oraz samodzielność w działaniu, skuteczna komunikacja z klientami
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office

Oczekiwania:

  • Umowę o pracę w stabilnej organizacji o ponad 35-letniej tradycji na rynku globalnym
  • Narzędzia pracy w postaci samochodu, komputera oraz telefonu komórkowego
  • Odpowiedzialne stanowisko
  • Wynagrodzenie zasadnicze wraz z prowizją od zrealizowanej sprzedaży
  • Wdrożeniowe szkolenia produktowe
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Stabilność zatrudnienia
  • Szerokie możliwości rozwoju oraz awansu

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Tworzenie oprogramowania sterowników PLC
  • Tworzenie oprogramowania paneli operatorskich HMI
  • Tworzenie systemów wizualizacji SCADA
  • Uruchamianie i serwisowane systemów automatyki
  • Rozwiązywanie problemów bieżących związanych z realizowanymi inwestycjami

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe o specjalności automatyka, elektrotechnika, elektronika lub student/studentka 4 lub 5 roku studiów na w/w kierunkach
  • Podstawowa umiejętność programowania sterowników PLC
  • Solidność i odpowiedzialność
  • Kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B , paszport
  • Uprawnienia SEP E do 1kV
  • Dyspozycyjność
  • Gotowość do pracy na obiektach w kraju i poza granicami
  • Umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunków technologicznych

Oczekiwania:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w trybie hybrydowym
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Odpowiedzialne stanowisko

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Diagnozowanie, serwisowanie i przeglądy maszyn oraz urządzeń produkowanych i dostarczanych przez Spółkę
  • Obsługa gwarancyjna, pogwarancyjna Klientów Spółki
  • Oferowanie części zamiennych i elementów eksploatacyjnych produktów produkowanych i dostarczanych przez Spółkę
  • Prowadzenie i wypełnianie niezbędnej dokumentacji
  • Bieżący kontakt z Klientami Spółki
  • Okazjonalna praca na hali montażu

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Wykształcenie kierunkowe, preferowane rolnicze
  • Znajomość techniki rolniczej
  • Doświadczenie w serwisowaniu i mechanice maszyn rolniczych
  • Otwartość na nowoczesne rozwiązania i technologie
  • Komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
  • Prawo jazdy kat. B

Oczekiwania:

  • Stałe zatrudnienie w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną elastyczną formę współpracy
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Prawo jazdy kat. B

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Spawanie metodami MIG/MAG.

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:

  • Aktualne uprawnienia spawalnicze MIG/MAG.
  • Kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie.
  • Podstawowa znajomość rysunku technicznego.
  • Mile widziane uprawnienia do obsługi suwnicy.
  • Dokładność oraz zaangażowanie.
  • Dyspozycyjność.

Oczekiwania:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca jednozmianowa.
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Benefity w postaci szkoleń i kursów
  • Pracę w zespole doświadczony i kompetentnych ludzi i współpracowników
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Rozwój i zdobycie dodatkowych uprawnień specjalistycznych

Kandydatów prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy: info@alimabis.com.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PPHU ALIMA-BIS SP. z o. o.. z siedzibą w Środzie WIelkopolskiej, 63-000, ul. 27 Grudnia 5 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że Administratorem danych jest PPHU ALIMA-BIS SP. z o. o.. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, 63-000, ul. 27 Grudnia 5. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.